Content feed Comments Feed

CHAT box GOMO FM

Untuk Maklumat Lanjut Tentang Pekej Percutian dan TEMPAHAN Sila Email Ke:-

Memang benar pulau di perairan Terengganu itu pernah tersenarai antara 10 ... Namun seperti kata orang, kecantikan itu sesuatu yang subjektif pada individu berbeza. ..... Pulau kecil dan besar itu kaya dengan pelbagai spesies jerung, ikan lumba-lumba dan belbagai jenis spisis batu karang.
Antara pulau pulau yang menjadi sebutan rami pelancong asing ialah pulau lang tengah,terletak di perairan negeri Terengganu.kira kira 45 minit dengan menaiki bot laju dari jetty kampong merang.
Pulau ini umpam syurga bagi peminat aktiviti skuba lkerana terdapat pelbagai jenis batu karang yang dapat di temuail di sini,pantai nya yang berpasir putih airnya yang sejenih kristal,terdapat beberapa resort yang di dirikan di sini untuk kemudahan pelancong.pulau ini juga menjadi lokasi pengambaraan drama terbitan Zeel production yang bertajuk Duyung ardinata.sedikit sebanyak drama ini memaparkan ke indahan dasar laut pulau lang tengah,jika anda berpeluang datanglah bercuti ke sini,anda tentu berpuas hati bila dapat melihat sendiri ke indahan pulau ini.
Untuk Maklumat Lanjut Tentang Pekej Percutian ke Pulau Lang Tengah Sila Email Ke:-

1 Response to PULAU LANG TENGAH

  1. E K A Says:
  2. honestly antara p.kapas, perhentian dgn redang.mana paling canti dari segi birunya air n coral....kalu leh dapat kongsi dgn saya
    cik_eka@yahoo.com

     

Post a Comment

RADIO GOMO FM

Labels

Visit Terengganu

BLOG PELANCONGAN TERENGGANU KU COMEL

free counters

COPYRIGHT TERENGGANU MALAYSIA TRAVEL © 2010. Powered by Blogger.
.